Strona główna » Reklamacje
E-mail: reklamacje@sagahurt.com.pl
Tel. +48 661 602 805
E-mail: a.skierka@sagahurt.com.pl
Tel. +48 661 602 549
Godziny pracy działu reklamacji: Poniedziałek – Piątek: 7.00-15.00
Reklamacja nie będzie uznana bez załączenia dowodu zakupu produktu (paragonu fiskalnego lub FV) oraz poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego.
Pobierz formularz reklamacyjny
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Saga jako hurtownia w branży elektrotechnicznej działa od 1990 roku. Zajmujemy się głównie handlem hurtowym w branży elektrotechnicznej oraz oświetleniowej.
Tel.: +48 58 624 19 07
E-mail: sklep@sagahurt.com.pl
Lokalizacja: Rdestowa 67, Gdynia
Poniedziałek – Piątek | 7:00 – 16:00
Salon oświetleniowo-elektryczny
Tel.: +48 661 602 664
Lokalizacja: Joachimczyka 2, Gdynia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 18:00
Sobota| 9:00 – 14:00